onsdag, mars 20, 2013

Känsla

Den här lägenheten tycker jag förmedlar 
väldigt mycket känsla,
den är gammal, och den är full av massa sköna detaljer
 som gör en så sucktande......
hem hos Erik Olsson.
Ja och här är det fortsatt snöstorm- alltså ge mig
sol och värme som min kropp skriker efter tack;) 
På tal om att skrika så har jag fullt av Afteblåsor i munnen
just nu, som gör j-ulskt ont. Jag penslar med salva,
 men är det någon som har andra värdefulla tips så är jag tacksam....
Nåväl får väl ta värmedynan då och pensla vidare-hihi
det bästa av allt är att man vet att det går över- både
snöstormen och blåsorna;)
Ta hand om er.
Kram
Johanna

5 kommentarer:

  1. Jaa...Ljuvlig känsla - Såå vackert :)
    Här snöar det inte som tur är,men...Man vet ju aldrig ;)
    Önskar dig en underbar dag/Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Ja, äldre lägenheter har liksom äldre hus en egen själ! Krya på dig! Jag ska googla Afte-blåsor nu. Jag vet faktiskt inte vad det är ;) Kram och sköt om dig, Ester

    SvaraRadera
  3. Bara så fin och charmig lägenhet,Krya på dej lät inte skoj alls med blåsor i munnen.Massor av kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Verkligen härlig lägenhet! Gillar när det är så "rent" och samstämt. Jobbigt med dessa blåsor!!
    Krya på dig-kramar!
    Helen

    SvaraRadera
  5. Underbar våning kram finis/Diana

    SvaraRadera