fredag, mars 16, 2012

Kuckiliku

Det närmar sig påsk har jag hört,
så lite påskinspiration
kanske kan vara på sin plats?
Stolt tupp av IB Laursen
Snygg keramik från
Klara plus Johan
Snygga saker i ståltråd, 
 av Madam Stoltz

Jag förknippar påsken
med att få börja inreda
ute, plantera och fixa...
Här hemma blir det
inte så mycket pyntat
precis eftersom vi alltid
far i väg , den här påsken firar vi i
 Malmö med svärföräldrarna.
Men först njuter vi av
den här fredagen va?
Jag avslutar min praktik idag,
och tänkte bjuda på lite morotskaka!
Kram
Johanna

13 kommentarer:

  1. Härliga påskbilder Johanna! Snyggt och plantera i en stor trälåda så där. Kram Lilijan

    SvaraRadera
  2. Önskar dig också en fin och härlig helg, Kram Maria ♥

    SvaraRadera
  3. Nu har jag last din blogg pa ett annat lite ovanligt satt men vill bara saga hej!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Ja, nu är det väl dags att börja tänka påsk! Härlig inspiration du bjuder på!
    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en skön och bra helg.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  6. Vilka vackra bilder. ÄR inte så mycket för pynt runt påsk men den där tuppen var väldigt läcker.

    Önskar dig en härlig helg

    SvaraRadera
  7. Fin inspiration! Kom ju precis på att jag har ett par sådana där ståltrådsägg någonstans. De hade jag glömt. Tack för påminnelsen! :)

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Morotskaka lät gott!!
    Fin påskinspiration du bjuder på.
    Ha en bra lördag.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Här var det påskigt och fint, det är det som är så bra med påsken, man pyntar på några minuter. Den lådan med vårlökar är så fin.
    Ha en mysig helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  10. Så många fina saker du visar idag!
    Här hemma brukar det inte bli så mycket pynt heller, men nån gammal porslinstupp är ju alltid kul att ställa fram.

    Önskar dig en härlig helg!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  11. Fin gest av dig att bjuda på kaka sista dagen! Snygg tipp med. Kram Fia

    SvaraRadera