torsdag, juni 02, 2011

Att bjuda på sig själv som Mia Skäringer

Åhh vad jag tycker att Mia Skäringer
 är härlig,
Har sett alla avsnitt av Mia och Klara, 
hennes egna show" Dyngkåt och hur helig som helst"
och nu sitter jag som klistarad varje söndag och ser Solsidan.
Förra veckans avsnitt var så himla kul, när 
Anna skäller ut mammagruppen 
-"Jävla Odd Molly fittor" är så klockrent skön:)
Den speglar om hur tjejer ofta är mot varandra,
fler borde göra som Anna istället 
och SÄGA IFRÅN!!! 
Om ni inte har sett det klippet så gör det!
har bara en länk som ni kan klicka här.
Här är även ett par olika klipp, 
från Mia och Klara när Mia spelar Tabita, 
som har en underbar dialekt!


   
Det jag gillar med Mia det är att hon 
verkligen bjuder på sig själv- fullständigt.
Jag tycker att hon är störtskön!



Kram
Johanna

2 kommentarer:

  1. Håller med hon är underbar : ) Vad kul att du är ifrån Hjo, jag flyttade från Stoxkholm till Karlsborg först 2003 sedan till Hjo 2007. Kul att du kikade in hos mig kul att kika in hos dig vi ses ; ) hälsningar Sofia

    SvaraRadera
  2. Stockholm ska det vara ; )

    SvaraRadera