onsdag, oktober 08, 2014

Snygg garderob/ klädförvaring

Fantastisk garderob, eftersom jag själv letar smarta lösningar här hemma,
gillade jag den här naturliga upphängningen. Helt klart lite mer känsla
i denna än i mina stela Elfakonsoller;)
Raka linjer, lite färger- men det känns ändå som ett 
varmt och personligt kök i mina ögon!
Vardagsrum med som bara fortsätter rätt ut i den lummiga grönskan...
och ett ljuvligt badrum med 100 % harmoni!
Härligt reportage i Bolig.
Hoppas att ni har det bra i höstrusket, 
jag älskar hösten alla färger och den lite krispiga luften.
Men jag vill gärna ha lite solljus på detta inte med blåst och regn i ett mörker som nu….
Kram

Johanna

5 kommentarer:

  1. Så härlig inspiration i dina bilder. Du är duktig du som både bloggar och instagrammar. Jag vill så gärna hinna med min blogg, men vart sjutton tar tiden vägen? Ha en fin onsdag i regn och rusk.

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Vilket mysigt hem! Lilla toan är ju jättehäftig. Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Vilken fantastiskt trevlig blogg du har! Härlig inspiration! Kram Anna

    SvaraRadera

  4. Thread coordinator nicely distinctive and writer. Wait for you more threads about this area .
    شركة مكافحة حشرات بالرياض - شركة رش مبيدات بالرياض - شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض - شركة مكافحة الصراصير والبق بالرياض - شركة مكافحة الفئران بالرياض - شركة تنظيف فلل و شقق بالرياض- شركة تنظيف موكيت وستائر وكنب بالرياض - شركة تنظيف وعزل خزانات بالرياض- شركة كشف تسربات المياه بالرياض- شركة نقل اثاث بالرياض - شركة تخزين اثاث بالرياض- شركة نقل عفش بالرياض - شركة تنظيف واجهات بالرياض- شركة تنظيف مسابح بالرياض- شركة تسليك مجارى بالرياض .
    شركة مكافحة حشرات بالرياض
    شركة رش مبيدات بالرياض
    شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض
    شركة مكافحة الفئران بالرياض
    شركة مكافحة الصراصير بالرياض
    شركة مكافحة البق بالرياض
    شركة تنظيف فلل بالرياض
    شركة تنظيف خزانات بالرياض
    شركة تنظيف موكيت وكنب وستائر وسجاد بالرياض
    شركة تلميع سيراميك بالرياض
    شركة نقل اثاث بالرياض
    شركة نقل عفش بالرياض
    شركة تخزين اثاث بالرياض
    شركة كشف تسربات بالرياض

    SvaraRadera