tisdag, juli 22, 2014

Flyt

Jag flyyyter….eller nä det gör jag väl inte,
 men jag önskar att det var jag där på bilden, snacka om finflyt;) hihi. 
Det är sommar, min man jobbar och har ingen semester,
eller jo två dagar i förra veckan 
så vi passade på att åka iväg och njuta lite alla tre- så klart. (lillen är självklart med på allt)
Nu måste jag fixa vidare här hemma, 
bizzy bizzy att vara mamma;)
Allt snyggt som flotten är bäddad med
 hittar ni här i tidningen Lantliv.
Hoppas ni har riktigt sköna sommardagar.
Kram

Johanna

1 kommentar:

  1. Bästa sommarmånaden någonsin vädermässigt har vi nog! Så mysigt när ni är tre och kan sticka iväg och göra lite smått mellan varven. Ha en fortsatt fin sommar och ja nog vore det mysigt att flyta som tjejen på bilden men det enda jag tänker på är jobbet att torka upp alla textiler ifall ekipaget kapsejsar ^^

    SvaraRadera