lördag, mars 29, 2014

Vackra paket...

Jag går igång lika mycket på vackra paket som att få själva paketet
hänger ni med vad jag menar;) Jag kan i bland få lite ångest
av att behöva förstöra ett vackert kreativt paket- där folk har lagt 
ner lite extra omsorg på att få till det lite fint. Det finns ju oändliga
möjligheter att gå lös med sin kreativitet och fantasi här.
Slå in paket med tapetrester, folie, tidningspapper- ja ni märker ju…
I förra veckan var jag med i en tävling på Instagram,
jag brukar inte vara med i tävlingar- för jag vinner ändå aldrig,
men så gjorde jag ett undantag- och jag vann;) hihi så roligt!!!!
Och titta så vackert inslaget 
Tack än en gång Maria med Ljuva drömmar.
Ha en fantastisk fortsatt lördag.
Kram
Johanna

9 kommentarer:

  1. Fantasifullt paket;)....ha en trevlig helg i solen ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinst!

    jag vet vad du menar och har känt precis så. En del paket är ju så otroligt fint inslagna, synd att förstöra.

    Ha en fin söndag

    SvaraRadera
  3. Grattis till foto vinsten. Det var ett
    jättefint paket, fint innehåll också.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  4. Grattis till den vinsten! Hon gör så fina saker!

    Så hoppas jag att du får en fin söndag/Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Riktigt vackert & ....
    Stort **Grattis** till vinsten vännen/Kram i goaste vårsol

    SvaraRadera
  6. Grattis! visst är det kul att få och ge ett personligt paket som man lägger ner en tanke på.

    Underbart paket o fin bild! Innehållet var super.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinsten ! Det är kul att vinna :) Jag tycker att det är roligt att slå in fina paket och jag har faktiskt gått en kurs i det också en gång.

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
  8. Åh så fint! Både paketet och innehållet. Grattis till vinsten. Förstår precis känslan. Man vill spara papper och snöre och precis allt. Smyga ut innehållet bara.

    SvaraRadera
  9. He also knew that sequels are often most satisfying when hermes replica treated as a direct continuation, thus the 2 title. Job one of any horror sequel unless they take the cop out in name only route is to deal with the survivors of the previous film mayhem. Roth does so with a semi-tribute to Friday the 13th prada handbags Part 2 a sequence that unfortunately contains the same kind of cheat, but provides a nice introductory mix of rolex replica unease, shocks and humor.

    SvaraRadera