onsdag, juli 31, 2013

Tripp till Trosa

Som några av er såg på Instagram
 igår så var jag i Trosa,
och för er som inte varit där, 
så kan jag varmt rekommendera denna
ljuvliga lilla vackra stad. Jag var där med 
mina fina grannar 
som jag lärt känna och måste tacka er 
för denna fina utflykt!
Bakom den här grinden gömde sig...
den här lilla pärlan- åhhhhh så sött, och jag gillar 
den rostiga rabattkanten....
Gult är minsann INTE fult;)
Ja det här vita huset är väl som en dröm va.....suck
och vilka välskötta trädgårdar det var överallt....
Kram 
Johanna

10 kommentarer:

  1. Så underbart o pittoreskt! Har varit i Trosa en gång men det spöregnade och var mulet så vi kunde tyvärr inte göra "byn" då.
    Ha det fortsatt fint!
    Kram kram Judita

    SvaraRadera
  2. Jamen jag såg ju detta på Instagram igår! Såå vackert! Hade ingen aning om att det var så vackert i Trosa... Helt underbart pittoreskt!
    Kram på dig! Och ja....det vita huset är en dröm..... :)

    SvaraRadera
  3. Hundra år sen jag var där!
    Så fint!
    Förstår att du njöt av att promenera där.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Så mycket fina hus - och bilder! Kul! Har inte varit där själv. Ser underbart pittoreskt ut. Kul med nya vänner, som dessutom bor nära :)

    SvaraRadera
  5. Det ser verkligen helt underbart ut! En riktig idyll.

    SvaraRadera
  6. Jag som tillbringar stor del av min lediga tid i Trosa har fått tips om att husen med den finaste av trädgårdar, näst sista bilden, är till salu :-) Och det vita huset är en av mina absoluta favoriter. Så fint!

    Ha det gott

    SvaraRadera
  7. Gud vad vackert! Jag vet varför en kompis till mig kör dit titt som tätt.
    Vid nästa besök i min födelsestad Eskilstuna, ska jag ta vägen förbi Trosa. Det är säkert!
    Tack för att du delade med dig av de fina bilderna.
    Ha en fin helg!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  8. Så ljuvligt, charmigt och idylliskt det ser ut! Åh så fint.

    SvaraRadera
  9. Hej Johanna, det er vist længe siden, jeg har været forbi. Så her er jeg ;-)

    Dine skønne billeder er lige til en rejse-reportage. Jeg vil skrive stedet ind i min kalender. Hvis jeg skulle komme forbi en dag. SMUKT..!

    Hav en dejlig dag
    Birgitte

    SvaraRadera