fredag, maj 31, 2013

Småbord i vardagsrummet

Håller på och fixar hemma i vardagsrummet,
 det ska upp en tavellist bakom soffan, 
men annars börjar jag bli ganska nöjd;)
Så klart jag skulle vilja ha ett annat golv, 
och en ny soffa- men man får göra 
det bästa av vad man har i bland.
Hoppas ni får en fin start på helgen,
och vet ni det är sista dagen i maj
och i morgon går vi in i sommarmånaden JUNI!
Då händer det mycket- jag tar examen, fyller år,
Prinsessan Madelene gifter sig, Sveriges nationaldag 
ja ni förstår ju;)
Kram
Johanna

14 kommentarer:

  1. Er dete hjemme hos deg Johanna?Det er såååå kult,og sofaen din ser deilig ut!!!Elsker det kule innslaget av zebra...en du skjøt på btyllupsresan??;)
    God helg kjære deg....til og med jeg gleder meg til å se brudn,tji-hi :)
    Toveklem :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är hos oss- men jag skulle aldrig skjuta ett djur- kan inte ens slå ihjäl en fluga;) det är målad kohud. Kram

      Radera
  2. Så fint hemma hos dig!
    Mycket spännande som händer i juni!

    SvaraRadera
  3. Riktigt Snyggt ,Johanna :)
    /Kram från mig i Hjosolen & ha en trevlig Fredag/Helg

    SvaraRadera
  4. Så fint du har hemma hos dej....gillar svart o vitt...en fin kombo ;))
    Tycker soffan är snygg med alla dessa mysiga kuddar ;))
    Ha en fin helg du med;)
    Kram bia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja svart och vitt är en riktigt bra kombo- och en bra grund;) Många kuddar gör det mysigt;9 KramKram

      Radera
  5. Det ser väldigt snyggt ut, tycker jag.:-) Kram

    SvaraRadera
  6. Wow vad himla fint!! Fin soffa tycker jag, läcker matta och så snyggt pyntat med kuddar!! Bra smak tycker jag!

    Önskar dig en fin helg!

    kraaaaaaaam aka

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi bra att du gillar min smak vännen;)

      Radera
  7. Inget fel på vare sig soffa eller golv tycker jag, jättefint och fräscht.

    SvaraRadera