onsdag, december 26, 2012

Utmärkt service

Kan man kalla det när man kommer in i en av Paris små butiker
 och man tas emot som en gudinna, 
(det var förresten den här glajgranen som lockade in mig)
direkt kom de och tog emot oss vid dörren och tog
hand om vårt blöta paraply, 
och vi fick slå oss ner i sköna fotöljer 
och blev serverade kaka med espresso........
sen var vi laddade för att orka kika runt lite.
Och gissa om butiken hade så mycket fint, 
kläderna var kanske inte så märkvärdiga,
men inredningen- my good love it;)
 underbara små detaljer överallt....
Och vid den snygga kassan slog de in allt
 i så här fina presentpapper....
jag fick en med mitt älsklingsdjur på-elefant;)
Tyvärr kunde man inte handla inredningen....
men jag var lika glad ändå när jag gick därifrån;)
Kram
Johanna

7 kommentarer:

  1. Ja servisen i Paris är fantastiskt i de lite fina butikerna. Vad mysigt att vara där.

    Hoppas du har en mysig julhelg

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ojdå så häftigt!! Vad gött att bli serverad OCH lyxygt värre.
    Bli inte alltför bekväm nu bara..thihiii

    SvaraRadera
  3. Låter underbart!
    Ha en skön kväll.

    Kram Anna - Mitt hus på landet

    SvaraRadera
  4. Jag kan tänka mig att byta med dig ett tag ;) så underbart det låter att tillbringa tid i fina butiker.

    Ha det gott!
    Kram Ester

    SvaraRadera
  5. Det kallar jag service, vet ingen butik i Stockholm som behandlar en så eller så har jag bara inte hittat den än ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  6. Underbar butik, var ligger den, ska till Paris i jan.Hoppas du haft en fin jul vännen stor kram Diana

    SvaraRadera
  7. Rolig butik...cool inredning :))
    Hoppas du får några härliga dagar nu...innan den andra stora dagen !!! ;)
    Kram bia

    SvaraRadera